goldcoastlife.blogg.se

Mitt utbytesår på Griffith University i Australien

Why so serious?

Kategori: Allmänt

Melbourne myllrar av street art, överallt och ingenstans finns fantastiska vägmålningar. En av de häftigaste jag sett är av Heath Ledger som Joker. Den ramlade jag och David över när han hälsade på, den finns i utkanten av en liten gränd precis vid Fed. Square. En annan favorit hade vi på print som vaxduk och den hängde ute på bakgården i huset i Carlton. Ska ta mig till Fitzroy igen där den finns som originalet utanför klubben där vi var på salsakväll i början av december. 

The Rubens som vi var och såg när de spelade på Australian Open var grymt bra!! Men de finns inte på Spotify än, då blir det svårt som insnöad late lagger att lyssna, men värt att kolla in på youtube ändå. En av mina favoriter är den här http://www.youtube.com/watch?v=ffehbhygwlQ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: