goldcoastlife.blogg.se

Mitt utbytesår på Griffith University i Australien

Home sweet home

Kategori: Allmänt

Så här kommar jag bo fram till jag åker hem till Sverige igen. Det är så skönt att veta att jag inte kommer behöva flytta igen, jag känner mig färdig med det nu. Vi har 3 sovrum, 2 badrum (varav ett är ensuite till mitt rum!), balkong och poolområde precis utanför dörren. Efter förra huset i Surfers och husen i Melbourne är jag i himlen! Igår kväll tog jag med Lisa och David till inflyttningsfest hos 6 fransmän och ikväll ska vi med Sofie på hennes sista utgång i Surfers! Fram till dess ligger jag hemma och myser, det har regnat oavbrutet idag. Känns som jag är hemma i Göteborg igen :)
 
Nu är det väldigt kalt och lite rörigt, men detta är mitt master bedroom. Woho!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: