goldcoastlife.blogg.se

Mitt utbytesår på Griffith University i Australien

Vinter?

Kategori: Allmänt

Här säljs mössor oh halsdukar för fullt, men det är sällan under 20 grader om dagarna. Vinter? Jag vet inte. Jag klagar inte iaf! Igår tentade större delen av min klass av en av kurserna, så vi firade med volleyboll och häng vid flodstranden i solnedgången och en kul kväll på det. 
 
Jag fixar annars med förberedelser för min hemresa som närmar sig väldigt snabbt. I veckan har jag sagt upp både el och bredband. Idag sålde jag min cykel. Tråkigt att vara utan de sista veckorna, men värt att inte behöva stressa sista dagarna och behöva sälja till dåligt pris. Om bara två veckor är jag tentad och klar, och om tre veckor säger jag på återseende till Australien!
 
 
 
 

Kommentarer

  • Evelina säger:

    Du är mer än välkommen hem! :)

    2013-06-03 | 11:52:00

Kommentera inlägget här: