goldcoastlife.blogg.se

Mitt utbytesår på Griffith University i Australien

Påsklov

Kategori: Allmänt

Idag hade jag sista föreläsningen för veckan, vilken betyder att det är påsklov!
Känns lite overkligt att det redan är påsk. Vid påsk är inte sommaren långt bort hemma, och då åker jag ju hem. Weird. Men skönt med lov. Jag har inga stora planer för ledigheten, förutom att vara på stranden så mycket som möjligt och hinna skriva ett par uppsatser som ska in veckan efter.
 
Jag fick en väldigt bra start på dagen idag. När jag öppnade dörren till mitt rum satt en lapp fastklistrad på golvet. Påskskattjakt! Lisa åkte till Sydney tidigt i morse och ska vara borta hela lovet, men hon lämnade alltså detta efter sig. Lapparna var gömda runt om i lägenheten, och till slut ledde de till en påskpresent. Så fint! Dagens bästa roomie!
 
Glad påsk därhemma!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: