goldcoastlife.blogg.se

Mitt utbytesår på Griffith University i Australien

Sista sommarlovsveckan

Kategori: Allmänt

Nästa vecka drar kurserna igång igen, den här veckan är O-week för nya studenter. 
Jag ska läsa tre kurser istället för fyra den här terminen, skolan är inte jättebra här så jag hoppas jag kan jobba lite istället. Eller sola. Vi får se :) Schemat är i vilket fall ingen skräck, inte ens två dagars schemalagd tid varje vecka. Då är det ju typiskt att två av föreläsningarna överlappar. Man kan inte få allt...
 
 
Jag spontanköpte en cykel igår, det var så smidigt att ha en förra terminen. Jag var så deppig när jag sålde den vidare. Den här inte inte lika fin, men jag tror den är bättre som cykel, känns kanon. Nu slipper jag försöka massera mina egna axlar varje gång jag traskat hem från motsvarande ICA 20 min bort! 

Kommentarer

  • PP säger:

    Bra med cykel när inte jag är där och kör dig till affärerna! Ingick korg? //PP

    2013-02-21 | 19:01:19

Kommentera inlägget här: