goldcoastlife.blogg.se

Mitt utbytesår på Griffith University i Australien

Nedräkning

Kategori: Allmänt

Om en vecka är jag tillbaka i Surfers, och dagen därpå landar gänget hemifrån. Som jag längtar! Det ska bli superkul att få min nya lägenhet, att träffa familjen igen och att ta med dem runt i Gold Coast och mitt Australien. Det gör att det inte känns lika tråkigt att lämna Melbourne. Och för en gångs skull när jag beger mig av någonstans ska jag ju inte till en ny plats, utan det känns lite som att komma hem.
 
Det har varit dåligt med uppdatering på sistone, men det är mest för att jag lämnar kameran hemma en del, för det mesta jag gör nu om dagarna har jag gjort förut. Strandturer, sightseeing, teater, marknader och kvällar i Fitzroy med vänner. Ska försöka föreviga min sista vecka på bild och få in några bilder igen innan jag åker.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: