goldcoastlife.blogg.se

Mitt utbytesår på Griffith University i Australien

Bye bye

Kategori: Allmänt

För en timme sen sa jag och Aimée hej då. Vi var flatmates i Surfers och har upplevt Melbourne tillsammans och hon har blivit en av mina allra närmsta vänner här nere, det kommer vara tråkigt och ovant att hon inte kommer vara kvar med mig. Och som vanligt kan jag inte sluta gråta, som att trycka på en knapp som man sen inser har fastnat! Jag är iaf himla glad att vi träffades här nere, och vi planerar många återseenden på svensk, tysk och fransk mark när jag kommer hem till Europa.

 

Själv flyttar jag ut idag också, jag ska bo en vecka på hostel och sen två veckor i ett rum centralt i Melbourne. Efter det är det på planet tillbaka till Gold Coast och en ny termin på Griffith som gäller, vilket kommer bli grymt kul! Innan dess vill jag hinna med lite mer i Melbourne, så det är tur att jag har tre veckor på mig :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: