goldcoastlife.blogg.se

Mitt utbytesår på Griffith University i Australien

Backpacker!

Kategori: Allmänt

Nu känns det som att jag lever zigenarliv igen, back in a hostel.
Faktiskt det bästa hostlet jag bott i hittills. Det är superfräscht, frukost ingår och igår vann jag en gratis natts boende. Jag, en dansk och en kanadensisk tjej ställde upp i ett blind-dating quiz i puben för allmän underhållning, och vi fick ett glas champange och boendet som tack för hjälpen. Plus att vi hade kul, win-win.
 
David har åkt hem nu han också, bilderna är från vår näst sista kväll på en rooftop bar i centrum. 
 
 
 
Idag har jag tagit tag i mängder tråkiga men nödvidaga saker. Skickat studieförsäkran, sökt och anmält mig till nya kurser och fixat och donat med lägenheten jag snart flyttar in i uppe i Gold Coast. Ikväll ska jag ta det himla lugnt. Film och sova tidigt. Yes!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: