goldcoastlife.blogg.se

Mitt utbytesår på Griffith University i Australien

Sicko

Kategori: Allmänt

Idag är jag hemma och tycker synd om mig själv, har både feber och snuva. Inte kul alls!
Plus att jag måste sitta och skriva på hemtentan som ska in på fredag. That's life. 
 
Hade mycket trevligare igår, pluggade med Sandra på dagen och på kvällen var vi på tapas-middag i Southport med bio efter det. Jag lärde mig bland annat att ostron är bland det vidrigaste man kan äta. Fy fy fy. Jag tycker annars om alla skaldjur, så jag tänkte att ostron kommer bli riktigt nice. Tänk vad fel man kan ha... BLÄ
 
Tamer fyllde 25 i lördags, så vi hade fullt hus här hemma. Också en bra kväll. 
 
Ikväll ska jag ta det lugnt och försöka vila ut min feber. 
Det enda som står på schemat är Skype med de jag hoppas jag kommer bo med i Melbourne.
Håller tummarna!
 
 
Mellan de två grabbarna i huset, Tamer och Colin
 
 
 
Lördagsgänget
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: