goldcoastlife.blogg.se

Mitt utbytesår på Griffith University i Australien

Energy boost

Kategori: Allmänt

Igår hade jag hemmakväll och passade på att skypa lite.
Pratade med både mormor och farmor, mystanter alltså. Fick ett paket från farmor levererat igår. Jag brukar säga att jag gillar alla röda godisar, jag vet inte om farmor har hört det men hon prickade himla rätt annars. Mums! Hade också tur som lyckades får in ett trevägssamtal med fina vänner. Då blir man peppad och glad så det räcker och blir över!
 
 
En annan väldigt stor nyhet är att vi faktiskt lyckades vinna får indoor soccer-match igår. Vår första seger! 20-4 till oss, yes!
 
Har precis kommit hem efter ett par timmar på stranden. Nu blir det plugg hela eftermiddagen, och ikväll ska jag på möhippa! Stor överraskning för den blivande bruden som inte har en aning om vad som är på gång. Har aldrig varit på möhippa förut, så det ska bli superkul!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: