goldcoastlife.blogg.se

Mitt utbytesår på Griffith University i Australien

Sista veckan

Kategori: Allmänt

På lördag lämnar jag Gold Coast för den här terminen, så nu är det fullt upp med allt jag vill hinna med innan. På fredag em skriver jag sista tentan, och lördag morgon åker jag. Innan dess måste jag plugga in allt som krävs, sen ska det packas och vi måste städa ur huset. Men mest av allt vill jag bara ha tid att träffa alla som jag inte kommer träffa igen på länge, så jag försöker multitaska. 
 
Igår var sista måndagen och sista trivia night, men det gänget är de jag ska till Nelson Bay med, så vi får en skön avslutning där. Och inte vann vi heller, vi fick utslagsfråga om tredje plats och förlorade på vår riktigt dåliga gissning om hur många rum det finns i vita huset. Gissa och kolla.
 
I lördags bjöd Sandra, Nils, Justin och Jonathan in alla utbytesstudenter, som en liten avslutningsfest som blev ganska stor men väldigt lyckad. Jag har verkligen längtat efter att åka till Sydney och Melbourne, men nu vill jag bara ha mer tid med alla dessa människor. Men, många av dem ska jag se till att träffa i Sverige och runt om i Europa när jag kommer hem. 
 
Ikväll blir det en lång pluggkväll, jag prioriterade stranden framför böckerna tidigare idag :) Imorgon kväll ska vi ha den sista av vår vanliga onsdags-grillning. Ska se till att ha några riktigt bra dagar nu innan jag beger mig!
 
Bilder från i lördags och från söndagspromenad med Jessi och Sandra.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Evelajna säger:

    Du är så fin! PUSS

    2012-11-13 | 21:51:34

Kommentera inlägget här: