goldcoastlife.blogg.se

Mitt utbytesår på Griffith University i Australien

Resplaner

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag nästan och hoppar i stolen, har precis köpt flygbiljetter!! 
 
Sista tentan skrivs på kvällen den 16e november, morgonen därefter flyger jag till Sydney.
Där möter jag upp Jessi, och så har vi 4 dagar i Sydney tillsammans innan hon åker vidare. 
Så snart får ni hålla utkik efter turistbilder med detta i bakgrunden!
 
 
Jag stannar till den 25e, då plockar Jenna och Sam upp mig i stan och Brody och Ross på flygplatsen och så kör vi upp till Nelson Bay strax norr om Newcastle. Där ska vi, Kate och Alex leva sommarliv i Kates semestervilla på stranden. Den 30e ska vi vara ute ur huset, och 1a december landar jag i Melbourne, där jag och Aimee kommer ha en toppenmånad innan det är dags för henne att åka hem till Frankrike. 
 
Jag vill åka nu, himla tentor som är i vägen. Inte kul. Men inte mycket kvar :)
Det är inte klokt att halva studietiden i Australien redan är över. Tur att jag har ett sommarlov som förlänger mitt år down under!
 
 

Kommentarer

  • Millan säger:

    Trodde skolan var hur lätt som helst ;) Låter som som du inte kommer ha så tråkigt de närmaste månaderna!
    Lycka till! Puss

    2012-11-05 | 00:24:34

Kommentera inlägget här: