goldcoastlife.blogg.se

Mitt utbytesår på Griffith University i Australien

Election day

Kategori: Allmänt

Idag och imorgon följer jag det Amerikanska valet så mycket jag hinner med i tentaplugget. Jag har följt debatter och valundersökningar senaste månaden och läser allt jag kommer över. Blir väldigt spännande med slutspurten. Jag håller tummarna för Obama, och oavsett om amerikanerna röstar med hjärtat eller hjärnan borde han vinna. Det verkar i vilket fall bli en spännande valvaka, som avslutas någon gång mitt på dagen imorgon Aussie time. 
 
 
Sedan blir det repetition av Accounting-kursen, för imorgon är det kvällstenta. 5:30 pm. 
Jag brukar tycka och när det är eftermiddagstentor hemma, men detta är ändå att ta i, haha!
Sedan är det över en vecka till nästa tenta :) nice!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: