goldcoastlife.blogg.se

Mitt utbytesår på Griffith University i Australien

All my bags are packed...

Kategori: Allmänt

Nu bär det av! Om en halvtimme hoppar jag på flygbussen, och strax efter lunch är jag i Sydney.
De sista månaderna här har jag känt mig väldigt hemmatrygg, vilket såklart är skönt att kunna va. Men nu sätter vi stopp för det och gör livet lite mer spännande igen! För den som undrar är det 30 grader varmt, och väskan är så full att jag blev tvungen att flyga i converse och jeans. Det stavas s-v-e-t-t-i-g-t. Usch och blä. Hade behövt experthjälp med packningen. Och ändå har jag fått slänga in ett gäng väskor hos en kompis över sommaren. Oj oj! 
 
Jag ska försöka gå in och uppdatera lite de närmaste två veckorna, men jag kommer ha väldigt begränsad tillgång till internet. I uppkopplingsavseende är Australien verkligen ett u-land. Det får bli som det blir, och definitivt ordnetligt när jag kommer till Melbourne i början av december :) Hoppas det njuts av november där hemma, jag vet att det till exempel är pappas absoluta favoritmånad ;)
 
 

Kommentarer

  • PP säger:

    Elak är du...
    Men - Jag har shoppat mig lycklig i år!

    2012-11-18 | 09:44:36

Kommentera inlägget här: