goldcoastlife.blogg.se

Mitt utbytesår på Griffith University i Australien

Study week

Kategori: Allmänt

Två inlämningsuppgifter ska in den här veckan, två ska in nästa vecka. 
Det blir lite mer tid i skolan än vad jag har vant mig vid här, men det ska gå det med!
 
På quiz night i måndags försökte jag lite diskret ta bilder på folksamlingen. Dålig bild, men ser ni att medelåldern är något högre än i en vanlig folksamling? Det är en riktig måndagsfavorit! 
 
Efter quizet åkte jag, Jenna, Sam och Ross till Max Brenner. Ett chokladcafé. CHOKLADCAFÉ! 
Ni skulle se menyn, det var så mycket mumsigt att välja på. Jag tog American style hot chocolate och en skål chocolate lick. Och det var så mysigt där inne, sent på kvällen, små lyktor och supergod choklad. 
Då trivs jag :)
 
Igår kväll var jag med Jessi på pizza följt av bio. Det blev verkligen en tjejkväll, vi såg Magic Mike. 
Inte mycket handling, inte konstigt att biosalongen var så gott som tom (true!!). 
Satt en stackars kille och led bakom oss, hans flickvän verkade ha tjatat med honom. Stackarn!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: