goldcoastlife.blogg.se

Mitt utbytesår på Griffith University i Australien

Läget?

Kategori: Allmänt

Tack, bra!
 
 
Jag har precis varit och skrivit kontrakt på mitt nya boende. Känns hur bra som helst, bra beslut!
Foton kommer i helgen när jag flyttat in. 
 
Blir en fullspäckad helg! Imorgon ska jag med ett gäng skandinaver på hiking tour i bergen någonstans i närheten, återkommer om var. Jag är inte så insatt ;) Sedan blir det flytt en dag, movie world en dag. Och just det, en rapport ska in på måndag. Jag behöver fler timmar! 
 
Ikväll laddar jag upp inför helgen med hemmakväll och 'The way back'
Trevlig torsdag där hemma!

Kommentarer

  • Paulina säger:

    Woow. Det dar laget ser VALDIGT bra ut!!
    har ar det sista 30 minuterna pa jobb. Konstig kansla? Svar: JAAA!
    Men ser fram emot att komma hem ocksa! :)

    Ja, vi far horas pa skype!
    puss

    2012-08-30 | 21:54:27
    Bloggadress: http://thisispaulina.blogspot.com

Kommentera inlägget här: