goldcoastlife.blogg.se

Mitt utbytesår på Griffith University i Australien

Knytkalas

Kategori: Allmänt

Två amerikanska tjejer satte igår igång en ny torsdagstradition, vi ska ha knytkalas hemma hos varandra och turas om att hosta. Det blev grillmiddag med mat från alla världens hörn ute vid deras poolområde. Jag gjorde grillspett, inte så svenskt kanske (?) men tyskarna tog i vanlig ordning med sig bratwurst. Allt är som det ska!

Det tråkiga med detta är att knytkalasen kommer krocka med ca$hflow night med mina flatmates. 
Får kanske bli varannan vecka eller så. 
 
Senare gick vi ut på en klubb med torsdagsspecial efter att ha mellanlandat i Carlos, Namans och Patriks lägenhet. Ny-känsla. Mitt i stan. Panoramautsikt. Inte alls avis. Nej då. ;)
 
På söndag ska min första inlämning in, så det blir till att jobba på med det i helgen.
Låter sådär känner jag, får bli något annat också. Något roligare.
 
Trevlig helg!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: