goldcoastlife.blogg.se

Mitt utbytesår på Griffith University i Australien

Decenniets mest efterlängtade comeback?

Kategori: Allmänt

Nu får ni allt hålla i hatten, stora nyheter på gång! Jag har gjort fotbolls-comeback! Ni som känt mig länge vet att mina första två försök i fotbollsvärlden var något skakiga. Ingen medfödd talang där inte, nej. Men idag hade mitt nya indoor-soccer team premiär, det var så kul! Vi förlorade, men laget vi mötte ska tydligen vara ett av de bättre (vi intalar oss det iaf). Det ska spelas varje fredag resten av terminien, så det är bara börja träna!
 
Fick en vädligt bra start på dagen idag, Nick gick ut på väg till jobbet och hittade ett paket till mig på uppfarten. Tack snälla mamma och pappa för godis, tidning och kort. Mycket fint tidningsurklipp också, lillasyster har gått och blivit lokalkändis med sitt nya jobb ;) Jätteuppskattat, tack!
 
 
Ikväll tror jag det blir chill hemmakväll, uppladdning inför helgen på Stradbroke Island, ska nog unna mig en grym middag, tror det finns risk för att det bara blir jag och Hootch här ikväll. Det är inte fy skam det heller!
 
Trevilg helg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: