goldcoastlife.blogg.se

Mitt utbytesår på Griffith University i Australien

Beer pong tournament

Kategori: Allmänt

Idag är jag riktigt trött! Det jag har orkat med hittills är att cykla till närmsta supermarket för att köpa godis, that's my day. Gårdagskvällen blev en riktig hit, och kvällen började med en beer pong tournament hos Chris, en av de amerikanska utbytesstudenterna (såklart). Han är från Hawaii och han hade en hawaiiskjorta på sig.
Det är roligt med stereotyper.
 
Jag teamade med Jessi, vi kallade oss team Thorsten (som hon döpt sin bil till), och vi började SÅ bra. Vi vann inte, men en bra kväll fick vi ändå. När polisen (!) knackade på dörren var det dags att gå vidare, och de flesta av oss gick till en klubb i centrala surfers. Och vad grabbarna från Mexiko och Equador kan dansa. Haha, hade velat se killarna där hemma ge sig på såna moves! Dirty dancing, släng dig i väggen...
 
Imorgon har jag en rapport att lämna in.
Analys av de senaste 3 årsredovisningarna från en av Australiens stösta banker.
Ja, det är precis så kul som det låter.
 
Förhoppningsvis hinner jag klart i lagom tid för en skön kväll med mat och filmhäng.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: